UFO Witness UFO Witness
Former federal agent Ben Hansen and investigative journalist Melissa Tittle are on a mission to uncover the truth behind UFO sightings and alien abductions. Who, or what, is flying these craft? And what do they want with our planet?
Secrets of the State
In 2017, three classified videos of Navy pilots encountering "tic tac" UFOs were leaked. But these were not the first sightings of the strange objects. Ben Hansen digs deep to find out why the government hid all evidence of these extraordinary encounters.
Over the past year, numerous UFO sightings have taken place in Kecksburg, Pennsylvania, home to an infamous UFO crash and supposed military coverup. Ben Hansen heads to the tiny town to find out if the current sightings are linked to the 1965 incident.
In 1997, over 20,000 people witnessed bright lights hovering over Phoenix, AZ. Despite the numerous claims, the US government refused to acknowledge the event. Ben Hansen launches an investigation to find out how these mass UFO sightings are covered up.