UFOs: The White House Files
From Truman to Trump, there has been a legacy of secrecy and controversy surrounding UFOs and extraterrestrials. In fact, Eisenhower, Nixon, Carter, and Reagan are each rumored to have had personal encounters. Could these powerful leaders be hiding the truth about UFOs from the public? Or is it possible that some Presidents are kept in the dark?