Cobra Kai
Thirty four years after events of the 1984 All Valley Karate Tournament, a down-and-out Johnny Lawrence seeks redemption by reopening the infamous Cobra Kai dojo, reigniting his rivalry with a now successful Daniel LaRusso.
Molé
Chozen and Daniel hatch a risky plot against Terry; in Mexico, Robby and Johnny look for Miguel, who discovers the truth about his dad.
Playing With Fire
Another enemy from Daniel's past resurfaces; after a spa day and some soul-searching, Sam comes to a decision about her future with Miguel.
Johnny and Carmen's romance flies high while Daniel and Amanda are rattled by Terry's schemes; the teens' feuds spill over at the water park.
Daniel leans on a friend -- and frenemy; tensions come to a head for Miguel and Robby; a familiar face returns.
Terry recruits an expert in the way of the fist; Daniel walks away from a fight, while Johnny and Chozen pick one; Kreese confronts old demons in prison.
Terry and Kim issue a brutal challenge, while Chozen teaches his students a different kind of lesson; Johnny and Daniel demand answers from Kreese.