Days Gone Bye
Rick searches for his family after emerging from a coma into a world terrorized by the walking dead. Morgan and Duane, whom he meets along the way, help teach Rick the new rules for survival.
Rick unknowingly causes a group of survivors to be trapped by walkers. The group dynamic devolves from accusations to violence as Rick must confront an enemy far more dangerous than the undead.
Tell It to the Frogs
Rick makes a decision to go back into Atlanta to retrieve the bag of guns and save a man's life. Lori and Shane must deal with the surprising return of someone they thought was dead.
Rick's mission to Atlanta is jeopardized when things go awry. Jim becomes unhinged in the camp.
Rick leads the group to the CDC after the attack. Jim must make a terrible life and death decision.
Rick and the group are allowed into the CDC by a strange doctor. But not all is what it seems in their newly found haven.