Unauthorized Biographies with Peter Graves
Elvis Presley
Featuring interviews with those who either knew the man, the legend, or both, this in-depth documentary details the anecdotes many believed too farfetched or embellished to be true, until now.
Elizabeth Taylor, one of the most iconic performers in the history of cinema, was perhaps as famous for her personal life as she was for her prolific career. With a filmography in major Hollywood pictures spanning decades, a complete public fascination with her celebrity life off-screen was only natural.
Madonna's fascinating life has always maintained a high capacity for drama, and likewise her millions of adoring fans have remained loyal in their unending admiration and fanaticism for the Queen of Pop.