Under the Skin
Once a talented artist at the Academy of Fine Arts, Shen Yi (Tan Jian Ci) becomes entangled in a police case that changes his life forever. Haunted by guilt over an officer's death, he accepts a job as the Interpol Team's portraitist to make amends. Interpol Captain Du Cheng (Jin Shi Jia), the long-time friend of the deceased officer, initially resents Shen Yi and tries to make his work difficult. Despite the tension, Shen Yi's exceptional skills gradually win over Du Cheng, and they begin to form a powerful investigative team. Together, they work to solve complex cases while uncovering the mysterious circumstances surrounding the death of Du Cheng's friend. As their partnership evolves, they become a formidable duo determined to unravel the truth. This is a suspenseful 2022 Chinese crime thriller mystery drama directed by Xing Jian Jun.
He Rongyue confirmed Liang Yi's cyanide poisoning. Du Cheng sought Commissioner Zhang's help to locate five missing clients. Shen Yi worked to restore their pre-surgery faces.
Commissioner Zhang praised the quick resolution. Du Cheng took Shen Yi to the scene, learning Shen Yi vanished from art seven years ago, raising his suspicions.
Du Cheng, Shen Yi, and the team focused on the skull replacement time and Ren XiaoxuanÕs classmates. Her mother gave a diary detailing bullying and a close relationship with a boy.
Commissioner Zhang shared an old case: Chu Yingzi, sentenced to death for murder, changes her testimony, stalls with varying sketches. Minus her partner, the case couldn't proceed.