Unknown Amazon with Pedro Andrade
River Hunters
Pedro travels into the heart of the Amazon to discover the changing world of the Ribeirinho, the river people of Brazil; he is invited on a terrifying search for the black caiman.
Into the Wild
Pedro travels to Ecuador and encounters some of the Amazon's most precious wildlife; he also sets out to fulfill his lifelong dream with the Amazon's exclusive pink river dolphin.
Pedro digs for gold in the dangerous mines of the Ecuadorian Amazon with the workers who risk their lives every day to find this national treasure.
Pedro heads to the Upper Amazon to meet local Brazilian communities, but he and his camera crew are unexpectedly targeted in a dangerous incident that quickly goes viral.
When Pedro gets a rare invitation to hunt with a remote community known to be the fiercest hunters in the Amazon, he discovers why the community is resistant to outsiders.