Unknown Belize
Follow Belizean celebrity chef Sean Kuylen and journalist Gelareh Darabi as they travel through Belize, exploring the wonders of its natural environment.
Sean and Gelareh follow the Macal and the Belize Rivers. Gelareh joins local rangers protecting the scarlet macaw parrot, before they explore the country’s largest pine forest.