Unraveled Unraveled
When 20-year-old Thayne Ormsby moves in with 63-year-old Vietnam veteran Bob Strout, it seems he's found the father figure he's been lacking. He's enthralled with Bob's war stories, but his desire to be like him could lead him down a dark path.
Arunya Rouch runs the seafood department at one of Florida's busiest supermarkets. But after being bullied by a fellow worker for months, Arunya seeks revenge. Her violent act is captured on 30 surveillance cameras and leaves her loved ones stunned.
Walter Smith is a Marine Corps soldier just back from Iraq. Diagnosed with Post-Traumatic Stress Disorder, Walter finds comfort in the arms of young artist Nicole Speirs. But in the darkest recesses of the mind, their cruel fate is already decided.