In December of 2014, Mississippi teenager Jessica Chambers was drenched in gasoline and set on fire. The lingering questions surrounding her horrific murder have captivated armchair detectives on the internet ever since.
When 19-year-old Jessica Chambers is set on fire inside her car and burned to death, the question of who did it quickly becomes a nationwide obsession all while wreaking havoc on a small Mississippi town.
Three years after Jessica Chambers was burned alive, her family prepares to face the accused killer in court and the mysterious relationship between Jessica and Quinton Tellis comes to light.
As the trial unfolds, shocking testimony from first responders reveals that Jessica uttered a dying declaration that may spawn new leads.
As the defense continues to poke holes in the prosecution's theory, many wonder if the right man is on trial, all while racial tensions in the town are thrust into the national spotlight.
The prosecution presents its star witnesses including intense interrogation tapes and complex cell phone data that give the trial an unexpected turn.
The jurors hear closing arguments and as deliberations begin, the judge's instructions appear to confuse the jury and create total chaos in the courtroom.