Until the T-shirt Dries
Forty-year-old Sakiko (Yu Aoi) seems to have an ideal life: she works as an editor at a publishing company and enjoys a happy marriage with her husband. While she's good at her job, she can be a bit clumsy in personal matters. Unfortunately, after she and her husband get involved in an accident with another couple, everything begins to unravel. Sakiko learns that her husband has been keeping a recurring appointment hidden from her, forcing her to confront the idea that she may not know him as well as she thought. At the same time, the other couple's marriage begins to crumble, leading to even more hurt. Can Sakiko recover from this incident, or will she need to start anew?
A sudden accident shatters the everyday happiness two couples had always taken for granted and exposes a secret one of them kept hidden for years.
Itsuki reveals he saw Azusa and Mitsuru together on the third Friday; Sakiko wants to believe her husband, but begins investigating their secret.
As their investigation stalls, Sakiko and Itsuki bond over shared frustration; a call from the police leads them to retrace Mitsuru and Azusa's steps.
The discovery of two sets of tickets forces Sakiko and Itsuki to confront the possibility of an affair; Sakiko then finds a new clue on Mitsuru's phone.
Sakiko follows Mitsuru's trail all the way to Nagano; an unexpected guest from Azusa's childhood pays Itsuki a visit.