Up Next: Dean Lewis
Apple Music’s new Up Next artist, Dean Lewis, has dedicated much of his life to writing really great music. “I’m not trying to get across some sort of message or statement,” he says. “I’m just literally trying to write the best songs I can write. It’s all that matters.” In this short film, the Aussie singer-songwriter and members of his family talk through his journey, from his first guitar and the moment that changed it all, to his “perfectionist” approach to creating his passionate, down-to-earth debut album. Listen to A Place We Knew, watch the exclusive short film on Apple Music, and check out an interview with Beats 1 host Zane Lowe in which they discuss the story behind the album and the “selfishness” of his lyricism.
In this exclusive short film, Aussie singer-songwriter Dean Lewis shares his story.