Up Next: Sabrina Claudio
Growing up in Miami with Cuban and Puerto Rican parents, Sabrina Claudio’s introduction to music was largely through dance, from salsa and merengue to step and hip-hop. But when she discovered Destiny’s Child and Lauryn Hill, she knew she was destined to sing. Her sound––a sophisticated take on R&B that draws heavily from Latin music, bossa nova, and jazz––fits perfectly in today’s borderless pop-culture landscape. Hear her music, watch an exclusive short film, and get to know the artist through her candid interview with Ebro Darden.
Up Next: Coming Out Here
Filmed in L.A. and Miami, this documentary features archival footage, interviews, and a performance from R&B's enchanting newcomer.
Up Next Session: Sabrina Claudio
A passionate performance filmed live in Hollywood, with support from a small band.
In an intimate interview with Ebro Darden, the rising R&B singer opens up about fame, fear, and resisting trends in order to discover herself.