V V
Liberation Day
The evil Diana, captured and set to stand trial for her crimes against the human race, is kidnapped by corrupt corporate magnate Nathan Bates, who wants to know the secrets of the Visitors.
Immune to the effects of the red dust bacteria, Diana activates her unstoppable Triax superweapon to reduce Bates and the city of Los Angeles to rubble.
Donovan and Ham are imprisoned in a Visitor work camp guarded by a hideous alien monster; Nathan Bates mounts a desperate search to find the "star-child" to exchange for his son Kyle.
While the Resistance seeks to help Elizabeth escape from Los Angeles, Diana captures Mike Donovan in an elaborate scheme to learn Elizabeth's whereabouts.
Seeking to free his son Sean from the Visitors, Donovan grapples with an insidious, powerful alien named Klaus.