Valkyrien
The underground
Deep underground, below Valkyrien Square in Oslo, doomsday prepper Leif Lien arranges a place for Dr Ravn Eikanger to conduct his research in secret.
Styx
Ravn is clutching at straws, searching for something that can help Vilma. Against Leif’s will, Ravn decides to let Vilma’s research colleague, Unn, in on the secret. Teo is trapped underground.
The clinic is open. Leif provides the patients and Ravn and Unn treat them. They begin to make progress with Vilma’s treatment. But Vilma’s daughter, Siv, has begun to ask questions Ravn cannot answer.