Vencer el Miedo
A beautiful young woman named Marcela suffers from the abuse and the bad life her father gives her, but she seeks her freedom in order to be happy.
Marcela is accused of murder. Areli suffers knowing that her mother has died due to a great scare. Vicente and Ines devise a plan to prevent Marcela from being taken to prison.
Rebeca confesses Marcela that Rommel is responsible for her being in prison. Marcela is released from prison and returns home to rebuild her life with her family.
Marcela is reunited with Rommel and berates him for having left her in prison. Cristina suspects that Ruben is trying to make her fall in love. Lorenzo gets sad because Areli has been telling him lies.
Rommel suspects that Marcela is interested in Omar. Ines is surprised to learn that Cristina quit her dream job. Omar devises a plan to take revenge on Rommel and show the neighborhood that he is not a good man.
Omar and his family say goodbye to their father at his funeral. Omar falls into the vice of drugs after the death of his father. Marcela thinks she finds the place where Fabian was kidnapped.