Venus Versus Virus Venus Versus Virus
After a lifetime of seeing ghosts, young Sumire is recruited by powerful Lucia to fight demons! The girls battle darkness as members of the Venus Vanguard, a group dedicated to ridding the world of its greatest threat—Virus. As they discover why every life is worth saving, they also learn their own unlocked potential for evil.