Villainous
Dr. Flug, Dem and the adorable, failed experiment 505 work for the evil Black Hat Organization helping all kinds of villains with their villainous problems and heroic foes.
A mysterious client hires the BH Org to defeat a famous heroic Luchador. The BH team travel to the town of Guardalajarra, where only the strongest wrestlers will make it out in one piece!
The Black Hat Organization is hired by the villainess Penumbra to stop the superhero Sunblast. It's up to Flug to make Dem, 505 and himself work together, a thing that is easier said than done.
Someone has been stealing the Black Hat Organization's identity - and worse still, their business! A very strong challenge awaits the team as they try to uncover who is behind all this.
When one of Black Hat Organization's most loyal clients goes missing in the city of Cosmopolis, the team sets out to rescue him. However, it might not be as easy as it seems.