Vintage Flip
Jessie and Tina flip a 1902 cottage in Tina's hometown of Upland, California. They discover that the home has lost nearly all of its original Victorian era details. Can they turn this passion project into profit?
Jessie and Tina purchase a Craftsman house sight unseen in their neighborhood of Claremont, CA.They are determined to bring back its 1920s features, but will they be able to bring back the history of the home and make a profit?