Vivant
The Adventure Begins
Nogi of the Marubishi Corporation travels to the Republic of Balka to recover an overpayment of 90 million dollars, but he soon runs into trouble.
Chinggis and the Minister of Foreign Affairs demand the Japanese embassy hand over Nogi and Kaoru. Nozaki discovers the meaning of the word "Vivant."
Nogi searches for Kaoru in the desert after realizing that she has vanished. Later, his superior accuses him of embezzling the misdelivered funds.
No Forgiveness
Nozaki and the police rush to Ohta's home, but she is nowhere to be found. After confiscating her belongings, they make a shocking discovery.
Questions surrounding Yamamoto's death lead Nozaki to investigate Nogi's identity. Meanwhile, Nogi meets with someone to discuss his next objective.
Nogi yearns to meet Tent leader Beki Noghon, whom he believes to be his long-lost father. He discusses his life and motivations with his alter ego.