Voice in the Rain
Rarin (Mashannoad Suvanamas), an up-and-coming fashion designer, draws creative inspiration from a mysterious male voice she hears only when it rains. Tanthai (Naphat Vikairungroj), a renowned model and actor, finds the same supernatural connection frustrating. When their professional paths unexpectedly intersect during a project in the rainy season, they discover that the enigmatic voice belongs to each other. As they work together, Rarin and Tanthai must navigate their strange, inexplicable connection, wondering whether it will ultimately bring them closer or drive them apart. This intriguing supernatural bond challenges their understanding of fate and attraction. "Voice in the Rain" is a 2020 Thai romantic drama with a fantasy twist, directed by Kritmongkol "Games" Pienthong.