Wait 'Til Next Year
The Lincoln Park Railsplitters are the laughingstock of Michigan high school football. They’ve lost 43 games in a row and they’re just 5 losses away from owning the worst losing streak in state history. But this year everything is going to change. The kids from Lincoln Park are on a mission to do what nobody thinks they can: win.