War Gamers
The Mastermind
When WW2 breaks out between Britain and Germany, the Royal Navy must find a way to sink the German U-boats before they cut off their vital transatlantic shipping routes.
False Dawns
Dönitz’s U-boats continue to terrorise the transatlantic routes. In Britain the WRENS prepare to frustrate his plans while the Royal Navy turns to a retired wargamer.
Gilbert Roberts sets up a tactical school to counter the U-boats. He enlists the help of Jean Laidlaw and a small team of Wrens to wargame battles and develop new manoeuvres.