War in the Modern World
Guided by expert David R. Stone, of the US Naval War College, War in the Modern World explores the political realities, people, groups, technology, weapons, and strategies that have shaped conflicts since World War II. Analyze the causes and effects of history-defining conflicts, and emerge a sharper and more informed student of history and contemporary affairs overall.