Warlords of Sigrdrifa Warlords of Sigrdrifa
Welcome to Tateyama Base!
In the climactic battle between humanity and god, Odin himself enters the fray. Both sides pull out all the stops as they struggle for survival.
The Valkyries revisit Umihotaru to check on the battle's aftermath. However, the damage done is much closer to home.
There's a new Valkyrie in town who has history with Sonoka. With her arrival comes news of a counteroffensive that hopes to liberate Japan.
After Yayoi sheds light on her dilemma, the world's best descend upon Mount Fuji. Though the battle begins well, nobody is prepared for what happens.