Wave!!
We're free when we're riding these waves! Masaki was born and raised along the Oarai Coast in Ibaraki Prefecture, where big waves hit the coast all year round. One day, he meets the prince-like transfer student Sho and learns about the ultimate sport where you face off with the world with just a single board beneath your feet: surfing. This was the beginning of the never-ending story a...