Weekends with Yankee
The Coast
The Atlantic coastline is a place of beauty and wonder, lapping along five of the six New England states. We start in Ogunquit, Maine, named by Yankee magazine as the best beach town in New England. Next, travel to a cove near Acadia National Park, where we create an authentic Maine clambake. And then it's back to basics with a lesson in traditional boatbuilding in Newport, Rhode Island.