Welcome to the Wayne
Rise and Shine Sleepyhead
As Ansi, a new resident of the Wayne, wonders whether or not he truly belongs here, he must work with brother and sister Olly and Saraline Timbers to stop a rampaging threat deep within their home.
Like a Happy, Happy Bird
With Ansi now on board, Team Timbers follows a mysterious figure into the Wayne's secret library. Meanwhile, Ansi attempts to protect his new friend and budding crush Julia from a terrifying monster.
After a robotic pigeon steals their mysterious postcards, Team Timbers and their frenemy Leif must fight their way through the Wayne Postal Service to get them back.
Tired of being bossed around, Ansi joins forces with Wendell Wasserman, a spoon-wielding vampire hunter, to track down the Wayne's last remaining vampire.
As Olly helps his new neighbor Andrei regain his memory, Ansi is convinced his best friend is in mortal danger -- because Andrei is a vampire!