Welcome to Wrexham Welcome to Wrexham
Dream
Hollywood stars Ryan Reynolds and Rob McElhenney attempt a takeover of the world’s third oldest professional football (a.k.a. soccer) club, located in Wrexham, a working class town in northern Wales in the United Kingdom.
Wrexham Football Club attempts to qualify for the playoffs as their new owners try to (very quickly) learn the ins and outs of a game and an industry they know nothing about.
With just weeks before the season begins, Rob McElhenney and Ryan Reynolds find themselves having to convince star football players and executives to take a chance on Wrexham.
The first Wrexham home opener of the new era arrives, whether Rob McElhenney and Ryan Reynolds are ready for it or not.
Ryan Reynolds and Rob McElhenney land an important partnership as the Wrexham goalies - and fans - face some tough contests.
Ryan Reynolds and Rob McElhenney try to fulfill one of their biggest promises to Wrexham as a previous owner’s dark shadow still lingers.