Wendell & Vinnie
Vinnie’s laidback life takes an unexpected turn when he suddenly becomes the guardian of his super intelligent 12-year-old nephew, Wendell. Immediately, the two complete opposites clash, but they soon learn they may need each other more than they think!
Vinnie & Wendell
When Vinnie, a loveable goofball who doesn't quite act his age, becomes the guardian of his 12 year old buttoned up nephew Wendell, the two experience some growing pains adjusting to the new arrangement.
Wendell wants to take up magic as a hobby against Vinnie's wishes, forcing Vinnie to admit his own embarrassing outing as an amateur magician and teaching him that he won't always be able to protect Wendell from failure.
Vinnie and Wilma's sibling rivalry gets the best of them when they resort to dishonorable tactics to help Wendell sell candy bars for a school fundraiser in order to win a bike.