West End Salvage
Don Short and his team of pickers, carpenters and designers find and create amazing one-of-a-kind pieces out of salvaged treasures.
Tasked with redecorating a large family room in suburban Des Moines, Don Short and the team at West End Salvage pull out all the stops, including reclaiming one hundred and ten year old chalk boards from a rural school house.