Whale with Steve Backshall
Naturalist Steve Backshall free dives into the world of whales, orcas, and dolphins as he explores their habitats, relationships, behaviors, and the threats faced by these mammals.
Steve encounters the largest and most sophisticated hunters on the planet; he reveals the ingenious strategies used by whales that gets extraordinary predators in trouble.