Where Is Private Dulaney? Where Is Private Dulaney?
In 1979, Private Leroy Dulaney vanishes from his post at Camp Lejeune. The Marine Corps say he went AWOL, but his mother Carol knows in her gut that something is wrong. Determined to find out what happened to her son, she undertakes her own investigation. She could have never imagined what she would uncover: a world of drugs, rumored satanic cults, and a possible serial killer.
1979: Carol Dulaney’s son vanishes from Camp Lejeune, declared AWOL. Carol knows better. What she doesn’t know is the chilling world she will uncover.
As Carol’s search continues, an 11 year old boy makes a gruesome discovery in the woods: a hand sticking up from a shallow grave. Carol is consumed by fear. Could this be her son?
Fletcher bragged he killed 8 people. If there are other bodies, where are they? An escape plan is formulated, lives are threatened and another unknown body is found.