Who Killed Biggie and Tupac? Who Killed Biggie and Tupac?
Twenty-five years of contempt, controversy and conspiracy lead to one question -- who killed Biggie and Tupac? With exclusive interviews and unique insight into both shootings, hear the riveting answers from key players. Who is telling the truth?
The Men
Seven years after the murder of Biggie Smalls, the LAPD sets up a task force to uncover the truth. A key breakthrough turns the case on its head, and instead of solving one murder, the task force finds itself unexpectedly solving another.
As the LAPD Task Force pieces together what happened to Biggie and Tupac, stories of police corruption continue to play out in the press. Dirty cops and missing evidence capture the attention of one FBI agent who has a theory of his own.
Two of the most prominent law enforcement voices on the Biggie and Tupac story speak on camera for the first time -- and in the same documentary series. Both try to convince viewers why their theory is correct. Who do you believe, the LAPD or the FBI?