Who's Afraid of a Cheap Old House?
Historic house experts Ethan and Elizabeth Finkelstein help homebuyers find old properties being sold at ridiculously inexpensive prices and restore these architectural gems to new glory.
A mother of three wants to find her family their big and beautiful, forever old house. She enlists Ethan and Elizabeth's help to restore an outdated kitchen, multiple parlor rooms, and they even turn a bedroom into a bathroom.