Wild at Heart
Humour, trepidation and excitement all blend together in the story of the Trevanions, a blended family who move to Africa to set up a game reserve – and more importantly, to sort out the problems within the family itself.
Danny and Sarah set out to build a new life for themselves and their children amid the teeming wildlife of the African plains.
The arrival of Evan and Olivia's father throws the family into turmoil. He is determined to take his kids back to England with him and threatens to go to court to get custody. Sarah is furious - he wasn't thinking of them when he left her for his secretary. Rosie can't hide her delight that they might all be going home, but when a drunken fight breaks out in a bar, she is rescued by Tate.
Evan and Olivia run away after a series of rows, leaving Sarah to search for her children alone while Danny and Du Plessis go looking for a half-drugged lioness. While tracking the animal, they crash the truck - putting the warden in need of an emergency operation.
Sarah is forced to ask Tate for help when the first paying guests arrive early at a chaotic Leopard's Den, but a string of unfortunate misunderstandings at the rival reserve convinces Rosie her stepmother is having an affair. A rampaging group of rogue male elephants are damaging the land, so Danny introduces an older female animal to keep them in line.