Wild Iran
Wildlife photographer Benny Rebel returns to his native Iran to document its little-known wilderness and extraordinary collection of plants and animals.
Benny Rebel approaches a big cat in the semi desert with caution. An Asiatic cheetah is like an icon of Iranian nature. The carnivore accepts Benny in its closer environment. The photographer takes breath taking shots.