Wild Justice
Thrill Killer
As bear hibernation season approaches the effects of poaching are felt across the country.
Marijuana Mountains
Wardens stumble upon gang and drug activity in the wilderness, search for a suspected grower in the woods and send an eradication team in search of an illegal grow.