Wild Peru: Andes Battleground
The biodiverse nation of Peru is home to several habitual species fighting for survival. Explore otters, sloth and macaws of the rainforest, penguins and sea lions along the coastal deserts and bears, guanacos, pumas and tapirs in the Andes foothills.