Wild Survivors
Researching the hunt for food by the various species in the valley of Zambia's Luangwa River.
Discover how the residents of Zambia?s Luangwa Valley strive to pass on their genes.
The herbivores in the Luangwa Valley struggle to find food during the dry season, while predators take advantage.