Wild Window
Wild Window is a series of virtual portals into the natural world. Each Wild Window is a compilation of spectacular moving images as seen through the eyes of multiple Emmy Award winner veteran cinematographer, Howard Hall, and featuring original music by award winning composer, Alan Williams. Captured with ultra-high resolution motion picture cameras.