Wild Yellowstone
Grizzly Summer
In summer Yellowstone transforms into a wildlife paradise, with a cruel dark side. From torrential floods in spring to burning sun in August, summer presents new challenges and opportunities. Animal dramas ensue: predators on the prowl and parents protecting offspring, bears fighting wolves, and trout running gauntlets of river otters and osprey. Even the hummingbird goes to battle, fighting in mid-air to protect a territory of wildflowers.