Winter Heroes
Eileen Gu
Prodigy on skis. Brilliant university student. Fashion icon. Witness the dazzling trajectory of a woman with roots in China and the US who is redefining what it means to be a modern sporting champion.
Marcel Hirscher
Marcel Hirscher – arguably the best male ski racer ever – has returned from retirement to attempt the mother of all comebacks. And he’s doing it under a new flag.
Spanish snowboarder Queralt Castellet shows that snowboarding is more than results – it’s about passion, resilience and freedom. Her fearless halfpipe style inspires the next generation of winter athletes.
With explosive and unpredictable runs, Alice Robinson is putting New Zealand on the podium in the traditionally European-dominated sport of alpine skiing. Discover a fearless athlete on the rise.
With a world champion father, the Netherlands’ Joep Wennemars comes from speed skating royalty. The 23-year-old is now coming into his own, and his 2025 world title in the 1000m is just the beginning.