Wipeout Canada
Premiere
Beams and Jets, Donut Swing, Big Balls, a Potato Sack, and Barrel Crossing are just some of the over-the-top obstacles included in this week's episode.
The Bachelor
20 ordinary Canadians will compete in the world's largest most extreme obstacle course designed to provide the most spills, thrills and fantastic fumbles ever seen on television.
This time, 20 athletic Canadians make a run for their money on the most outlandish and extreme track they've ever raced on.
Slippery Stairs, Block Swing, The Crusher, Log Roll, and Barrel Crossing are some of the over-the-top obstacles in this week's episode.
20 crazy contestants will face the Donut Run, Donut swing, The Tails and Tippy Tables in this week's episode.