Witch Craft Works
Takamiya Honoka is just an average student who just so happens to sit next to Kagari Ayaka, the "Princess" of the school, and has never said a word to her. However, one day when Takamiya's life is put in danger, Kagari arrives to his rescue dressed as a witch. It is revealed that Kagari is what is known as a Workshop Witch within the city and Takamiya is under her protection and shall henceforth protect him from any danger that ensues...