Witches: Truth Behind the Trials Witches: Truth Behind the Trials
The events surrounding six of the world's worst and most fascinating witch trials are brought to life with contemporary interpretation and analysis shedding a fresh light on the reasons for these terrifying deaths and miscarriages of justice.