Witch's Love
In bustling Seoul, three generations of witches live discreetly, with Kang Cho Hong (Yoon So Hee) running a restaurant alongside Maeng Ye Soon (Kim Young Ok) and Jo Aeng Doo (Go Soo Hee). Hwang Jae Wook (Lee Hongbin), a neighborhood guy, is constantly drawn to Cho Hong's youthful appearance. Their quiet lives are disrupted when their building landlord, Ma Sung Tae (Hyun Woo), begins investigating a traumatic childhood incident. As Sung Tae increasingly intrudes into their lives, Cho Hong struggles to keep her supernatural identity hidden.