WIXOSS DIVALIVE
The card game WIXOSS is now popular worldwide, and the hottest way to play it is to log into the virtual world of WIXOSSLAND as a LRIG yourself and do card battles. The most popular battles are the DIVA BATTLES, where teams of 3 compete to see who can get the most Selectors, or fans. One DIVA, the legendary Eternal Girl, had enchanted the Selectors with her unmatched strength, her songs, and her performances. A first-year in high school, Asu Hirana, had looked up to her ever since she was a child and now is diving into the world of DIVA BATTLES to chase her dream of becoming a top DIVA!
Head for the Top!
WIXOSS is the hottest online game around, and it's played by Divas, girls who sing and dance as they play the game. Follow the story of Hirana as she aims for the top and follows the footsteps of her favorite Divas, Eternal Girl!
Team No Limit faces off against Card Jockey, the best team in C class! With both sides aiming to move up in the ranks, who will be the victor?
No Limit drops out of the running for the tournament after their defeat. Akino feels responsible, but encouragement comes from an unlikely place.
Rei offers No Limit the song she wrote, the song she's always wanted to sing. But an unexpected encounter with her past throws a wrench into her plans.