Woke (Les Engagés)
Hicham decides to go to Lyon in search of Thibaut, an old acquaintance he just saw on an Internet video highlighting his commitment to the LGBT cause. But Thibaut, who is in the middle of a showdown with a local politician, can't be found.
Hicham discovers the bubbling, lively world of the G-Spot and gets to know its activists. But he also detains surprising information that, once revealed, will change Thibaut's plans.