Women Wearing Shoulder Pads
A wealthy woman travels to Ecuador to breed guinea pigs for profit, but her life is soon complicated by a mysterious stalker.
Ámame Ódiame
A mysterious stalker follows Marioneta as she launches a new business venture. Is the stalker a lover, an enemy, or a little mix of both?
¿Quieres? ¿Quieres? ¡Compra!
Marioneta confronts her greatest business rival, Doña Quispe, but she doesn’t come empty-handed. She brings a duck.
Marioneta attends a meeting of animal rights activists in order to befriend a 12-year-old girl named Nina Quispe.
Marioneta wakes up in a warehouse, terrified and traumatized. She must overcome her fears to direct a TV commercial.
Coquita, Espada and Nina go on a road trip to discover the truth behind Marioneta's cuys.